קוד אתי חברת נוף ילדות

חברת "נוף ילדות" להלן “החברה” הינה חברה להשכרת קרוואנים נגררים ,ניידים  וציוד קמפינג לחופשה בארץ. כמו כן קרוונים להשכרה למטרת מגורים זמניים, שבת חתן, אבלים ולכל מטרה.

מתוך הכרה שחובתנו לתת שירות ללקוחותינו ברמה גבוהה מאוד ולעמוד בסטנדרטים גבוהים של התנהגות אתית, פיתחנו את הקוד האתי בחברתנו.

הקוד מוטמע ומיושם על כלל עובדי החברה. כל עובד בחברה מחויב לקוד האתי. הקוד האתי לא בא להחליף את החוקים, התקנון, הנהלים הקיימים בחברה או במדינה אלא בא להוסיף עליהם בדרך של קביעת כללי התנהגות מוסריים וראויים לעובדי החברה.

יחסים בחברה וכבוד האדם

כל עובד בחברה הוא ראשית אדם, הזכאי ליחס של כבוד אנושי בסיסי ולפיכך ראוי לסביבת עבודה נעימה, משוחררת מהפליה מטעמי דת, גזע, לאום, מין, נטייה מינית, גיל או מוגבלות גופנית, ונטולת הטרדה, כפייה או התעללות מכל סוג שהוא. על העובדים להתייחס זה לזה בכבוד, בנימוס ובסובלנות וכן כלפי כל גורם אחר אשר הם פועלים מולו ולקדם תרבות שיחה ודיון נאותים. העובדים יבצעו את עבודתם באופן מקצועי, יעיל ואמין מתוך יושרה וכבוד למרחב האישי ולזמנו של האחר.

איסור על ניגוד עניינים

עובדי החברה יפעלו ויקבלו החלטות כאשר טובת החברה מונחת לנגד עיניהם. בהתאם, על עובדי החברה להימנע מביצוע פעולה שיש בה חשש לניגוד עניינים בין תפקידם בחברה לבין ענייניהם האישיים, שלהם או של קרוביהם. עובדי החברה מתחייבים למסור כל מידע הנוגע לחשש לניגוד עניינים כאמור באופן מיידי למנהלם. עובד האמור לקבל החלטה ממנה הוא או קרובו עשויים לצאת נשכרים, יעביר את הסמכות לקבלת ההחלטה למנהלו.

איסור ניצול מעמד לרעה 

עובדי החברה אשר הינם מנהלים או ממונים על עובדים אחרים, לא ינצלו מעמדם לרעה כלפי הכפופים להם בכל עניין, ויימנעו מקבלת טובת הנאה כלשהי מהכפופים להם (כגון: ערבות כספית, הלוואה וכד'). בנוסף, עובדי החברה לא ינצלו מעמדם בחברה לצורך קידום עניינים אישיים כלשהם, שלהם או של מי מטעמם, ולא ישתמשו בשם החברה או בתיאור תפקידם בחברה לצורך פעילות כלשהי (פרטית או ציבורית), זולת עבודתם בחברה.

איסור ניצול הזדמנויות עסקיות של החברה ואיסור תחרות 

מנהלי החברה ועובדיה ימנעו מכל פעולה שיש בה ניצול הזדמנות עסקית של החברה ו/או כל פעולה שעשויה להוות תחרות עם החברה. על מנהלי החברה ועובדיה לעשות שימוש במידע המגיע לידיהם במסגרת עבודתם בחברה אך ורק לצרכים שלשמם הועבר אליהם המידע. כל מידע שיגיע אליהם ישמר בדיסקרטיות. ביחסים עם צדדים שלישיים הקשורים עם החברה בקשרים עסקיים, על העובדים לפעול תוך שמירה על טובת החברה ועל האינטרסים שלה, וללא כל כוונה לנצל מידע, קשרים או כל הזדמנות עסקית אחרת לטובתם האישית. חובה על כל עובד לגלות לחברה כל ידיעה או מסמך הנוגעים לענייניה ואשר באו לידיו בתוקף מעמדו בחברה.

איסור קבלת טובות הנאה 

על מנת להימנע מחשש לפיו שיקולים זרים מנחים את מנהלי החברה ועובדיה במסגרת עבודתם, על מנהלי החברה ועובדיה להימנע מלקבל כסף, שווה כסף, שירות או כל טובת הנאה אחרת בגין פעולה הקשורה בעבודתם מגורמים העומדים בקשרים עסקיים עם החברה או המעוניינים לעמוד בקשרים עסקיים עם החברה, למעט במצבים המותרים במפורש בנהלי החברה. 

מתנות מטעם החברה ללקוחות או לגורמים אחרים, יינתנו רק על ידי העובדים המורשים לכך במפורש ואשר יקפידו על קיום נוהלי החברה וההגבלות.

כללי התנהגות בעת ביצוע העבודה 

עובדי החברה ישמרו על כללי הבטיחות בעבודה, יבצעו את חובותיהם בהתאם לשיקול דעתם המקצועי בלבד

עובדי החברה ינהגו בכבוד, בנאמנות וביושר כלפי הזולת ויימנעו מפעולות או הצהרות הנוגעות בדת, קהילה, גזע, מין או קבוצה אתנית. יפעלו בנימוס ובכבוד, ללא משוא פנים, תוך שאיפה לשרת את לקוחות החברה בצורה הנעימה והטובה ביותר.

שמירה על סודיות 

עובדי החברה מחויבים בשמירת המידע אודות החברה לרבות מידע הנוגע ללקוחות החברה. על העובדים לנקוט באמצעי זהירות כדי להבטיח שפרטים אישיים של לקוחות החברה לא  ייחשפו לאחרים. מנהלי החברה רשאים לעשות שימוש במידע של לקוחות החברה אך ורק לצרכים עבורם נמסר להם המידע. מידע של לקוחותינו כגון פרטי אימייל, מספרי טלפון, כתובת מגורים וכדומה ישמר בדיסקרטיות רבה, ולא יועבר בשום צורה לגורם נוסף\ אחר, למעט לשימוש ע"י החברה עצמה וכדי לתת ללקוחות שירות ברמה גבוהה. מידי פעם אנו שולחים ללקוחותינו מכתבים בנוגע למבצעים שהחברה עושה. כל לקוח שרואה עצמו כנפגע מכך בצורה כלשהי, רשאי לפנות אלינו ואנו נסיר את פרטיו מיידית ולאלתר.

יחס לספקים

החברה תנהג בהוגנות עסקית ובהגינות כלפי ספקיה. התקשרות עם ספק תעשה בהתבסס על שיקולים עניינים, מקצועיים ומסחריים וללא נגיעה של שיקולים זרים.