קרוואן להשכרה בישראל – קרוואן נגרר להשכרה

קרוואן להשכרה בישראל – קרוואן נגרר להשכרה

קרוואן להשכרה בישראל לעומת טיול קרוואנים בחו"ל

טיולי הקרוואנים בחו"ל הם דבר שבשגרה בעיקר לתיירים שמתכננים טיול לתקופה ארוכה. וגם לכאלה שרוצים להיות ניידים וגם לחסוך לא מעט כסף בדרך…

קרוואן להשכרה בישראל-קרוואן נגרר להשכרה
קרוון להשכרה בישראל- חוף אכזיב

קרוואן להשכרה בישראל – האם מתאים?

קרוואן להשכרה בישראל , עד לפני זמן לא רב, היה נתפס בעיני הרבה אנשים כמשהו שלא מתאים לארץ. לנוכח השאלה, אנשים היו מרימים גבה. זאת כתוצאה בעיקר, מחוסר חניונים לקרוואנים מושכרים בארץ ומכך שארצנו קטנה

טיול קרוואנים בישראל

בשל המבנה המיוחד ושינויי האקלים בין הצפון לדרום בישראל, מדינתנו מהווה אטרקציה  יוצאת דופן להשכרת קרוואן. השכרת קרוואן בארץ מתאימה לחוצה ישראל, טיול מחוף לחוף בארץ, או לטיול קרוואנים כללי עם כל המשפחה. כל זאת תוך גמיעת נופים מרהיבים ומשתנים בין הצפון, מרכז ודרום. כל זאת בפרק זמן קצר יחסית של כשבועיים או יותר אם תרצו לעשות הכל ב"רגוע"

חניוני קרוואנים בישראל

ניתן למצוא בארץ, כיום,  כ-40 חניונים המתאימים לקרוואנים ואשר פרושים מצפון לדרום. חלק מחניוני הקרוואנים  שייכים לרשות הטבע והגנים וחלקם בבעלות פרטית. המשותף לכל בעלי חניוני הקרוואנים בארץ הוא שהם הבינו את הפוטנציאל הגדול הגלום בכך.

קרוון להשכרה בארץ
קרוון נגרר בחוף גופרה בכנרת

מחיר השכרת קרוואן

בעבר השכרת קרוואן או קניית קרוואן , ויציאה לחופשה בטבע  הייתה נחלתם של העשירון העליון. כיום,  קיימות חברות רבות של קרוואנים להשכרה בישראל. חברות אלה מציעות מחירי השכרה לקרוואן, השווים לכל נפש.

איזה קרוואן לשכור?

עקב זמינות הקרוואנים היום בארץ, אל תתפתו לשכור את הקרוואן הזול ביותר שמציעים לכם. בענף זה של שכירות קרוואנים, הנוחות בקרוואן חשובה יותר. הקרוואן הולך לשרת אתכם בטבע, ממספר ימים ועד מספר שבועות. לפעמים הפער במחיר  הוא לא משמעותי ופער החוויות בין שכירת קרוואן קטן או קרוואן גדול הוא משמעותי. קרוואן שלא מתאים לכם יכול להרוס לכם את כל הטיול שתכננתם

הצעתינו היא, ראשית לא להתפתות אחר השכרת קרוון  במחיר זול , ולשכור את הקרוואן הגדול והמפואר ביותר שאתם יכולים להרשות לעצמכם. אתם תרגישו זאת ברמת  הצפיפות לעומת נוחות בקרוואן. הרבה פעמים,  בין חוויה מצוינת לחוויה גרועה מפרידים כמה שקלים.  שנית, עדיף לשכור קרוואן אירופאי ולא קרוון שיוצר בארץ. רמת הגימור והנוחות באות מהר מאוד לידי ביטוי, בחוויה שלכם ומשמעותיות מבחינת חוויית המשתמש.

קרוואן נגרר להשכרה או אטוקראוון?

מבחינת העלות הכספית, קרוואן נגרר להשכרה הוא זול יחסית לאוטוקרוון. בעיקר אם יש לכם כבר וו גרירה המותקן ברכב. אם משווים קרוואן ארופאי מפואר הכולל 7 מקומות לינה לעומת אוטוקארוון. אזי נוחות השהייה בקרוואן באה לידי ביטוי בצורה מאוד משמעותית. קיים יתרון משמעותי לטובת קרוואן נגרר להשכרה

 

טיול קרוואנים בארץ – חוויה לא שגרתית, להגיע לכל אתר בארץ  ובצורה ספונטנית

עקב הביקוש ההולך וגובר לצורת  חוויה כזו, נפתחים מידי יום חניוני קרוואנים. חניוני קרוואנים אלו  מציעים לנופשים חיבור קבוע לחשמל ומים ושלל אטרקציות. למטיילים המנוסים שבינינו ניתן גם להגיע לחניונים לא מוסדרים. נמאס לכם אחרי יומיים, רתמו את הקרוון לרכב וסעו לאתר אחר ולאטרקציה נוספת. כך למעשה אתם יכולים לנסוע לאורכה ולרוחבה של הארץ.

טיול קרוואנים בארץ היא חוויה בפני עצמה. אתם יכולים להתחיל את מסלול הטיול מרמת הגולן ולמצוא את עצמכם , לאחר מספר ימים במכתש רמון. תוך כדי עצירות רבות ככל שתרצו בערים שונות, מסלולי הליכה ונקודות תצפית שלא תגיעו אליהם כנראה במסגרות טיולים  אחרים.

קרוואן נגרר להשכרה
טיול קרוואנים בארץ

לסיכום

 המלצתנו היא, קרוואן נגרר להשכרה הכולל 7 מקומות לינה (גם אם אתם 3 אנשים). חשוב שהקרוון יהיה אירופאי ומאובזר כראוי . כך תיהנו מכל רגע ותחזרו עם חוויות טובות. ארצנו הקטנה מלאה באתרי נופש ותיירות, אתרי מסורת ובפינות טבע "בתוליות". אתרים אלו, עקב המרחק שלהן ממקומות יישוב ובעיות לינה סביבן, הפכו להיות לאטרקציה לשוכרי קרוואנים. אל תפספסו את המאפיין העיקרי של קרוואן להשכרה בישראל. המאפיין שנותן לכם את הגמישות המרבית של טיול משפחתי לאורכה ולרוחבה של הארץ. עם קרוואן נגרר אתם קובעים מול איזה נוף להתעורר בערב ומול איזו שקיעה לישון בלילה.

 

ארץ ישראל משופעת באתרי תיירות ונופש, ובפינות חמד "בתוליות". עם קרוואן מאובזר כראוי, הגישה אליהם והביקור בהם נעשים פשוטים מאוד.

טיול קרוואנים בארץ מאפשר לכם לנסוע במסלול ארוך ולעבור בדרך, באתרים ונופים משתנים בין הצפון לדרום. עצם זה שארצנו צרה וארוכה, שלל החוויות שתחוו במספר ימים מצומצם יהיה רב.

ההתעוררות בבוקר עם זריחת שמש שונה מאתמול, והשינה בכל לילה מול שקיעה שונה, עושים את החוויה עם הקרוואן למיוחדת .

התעייפתם באמצע הנסיעה?  אין בעיה, מחנים את הקרוואן בצד הכביש  מבלי להפריע לתנועה והולכים לישון שנ"צ. מתעוררים, שותים את המשקה האהוב עליכם וממשיכים. אתם קובעים את הקצב!

היתרונות בקרוואן להשכרה בישראל

מדוע כדאי לשכור קרוואנים מחברת

"נוף ילדות"

 

השכרת קרוואן בארץ - נוף ילדות

ייעוץ חינם ותכנון מסלול הטיול שלכם

תוכלו להיעזר בנו ולהתייעץ איתנו בבחירת חניונים מוסדרים באזורים המתאימים לכם כמו כן נצייד אתכם ברשימה מפורטת בהתאם לאופי הטיול שתבחרו,ובכל הנוגע לחופשתכם

גרירת הקרוואן לכל אתר שתרצו

במידה ואין ביכולתכם או ברצונכם לגרור הקרוואן ומעוניינים לנפוש במקום אחד, אנו מפעילים שירות גרירת הקרוואן לכל מקום שתחפצו

הקרוונים שלנו מאובזרים נקיים מאוד וכוללים:

  • חדר הורים

  • סלון – פינת ישיבה

  • מטבח כולל מקרר, מקרוגל, קומקום חשמלי, כיור, כיריים על גז

  • מקומות אחסון רבים

  • חדר ילדים

  • מקלחת ושירותים

  • מזגן וטלוויזיה עם ממיר עידן פלוס

למפרט מלא של הקרוואנים שלנו קראו כאן

אז אל תתמהמהו – המרחק שלכם לחופשה המושלמת בטבע נמצא כאן.

הזינו את פרטיכם בדף הקשר,לחצו על הכפתור בהמשך, ונחזור אליכם עם הצעה לחופשה מושלמת.

 

    ניתן להשיג אותנו גם דרך עמוד הפייסבוק שלנו