טיול קרוואנים בארץ – נוף ילדות

רוצים להגיע לכל אתר טבע בארץ  מבלי להיות כבולים למלון כזה או אחר?

טיול קרוואנים בארץ – חופשה בטבע הישראלי

רבים ניסו או שמעו על  טיול קרוואנים בחו"ל, אירופה, ארה"ב וכדומה. כשמגיעים לשאלה  של טיול קרוואנים בארץ, מתקבלת  תחושה שטיול קרוואנים בארץ לא מתאים. התשובות המתקבלות לרוב הן ,הארץ קטנה, אין מקומות רבים לטייל, אין חניונים מסודרים לקרוואנים כמו בחו"ל ועוד ועוד…..

טיול קרוואנים בארץ- חוף גופרה חניון מוסדר
טיול קרוואנים בארץ- חניון מוסדר- חוף גופרה בכנרת

טרנד שמתאים היום לכל אחד – משפחה, קבוצות, זוגות, הפתעת יום הולדת, הצעת נישואין

בשנים האחרונות חלה התעוררות רבה של נופשים בארץ בנוגע לחופשה בטבע עם קרוואן. טיול קרוואנים  שהחל כטרנד של אנשים בודדים והיה שמור  בעיקר לעשירים או למשוגעים לדבר, הפך כיום לטרנד שמתאים לכל כיס ותופס תאוצה מידי יום.

אם גם לכם, בא לנסות משהו שונה מבתי המלון, צימרים, מעליות, המולת חדרי האוכל. והשעמום שמתחיל לאחר יומיים.

אם אתם, הורים ובעלי משפחות המחפשים חופשה לא שגרתית, ומעוניינים בחופשה בטבע עם הילדים, כאשר הילדים שותפים לפעילות עם ההורים.

אם אתם חבר'ה מהצבא או מהעבודה המעוניינים בחופשה אטרקטיבית בטבע , ביקור באתרים שונים מבלי להיות נעולים  על מלון\צימר זה או אחר אלא רוצים לצאת לחופשה של שבוע\שבועיים ולנפוש בכל פעם במקום אחר ובקצב שבא לכם

אם אתם זוגות רומנטיים, מחפשים הפתעה בלתי שגרתית ליום הולדת, הצעת נישואין

אז זה הזמן לצאת לחוויה שלא תשכחו ושתרצו לחזור עליה עוד ועוד..

יום הולדת בהפתעה עם קרוואן
יום הולדת בהפתעה

טיול קרוואנים בארץ – חוויה לא שגרתית, להגיע לכל אתר בארץ  ובצורה ספונטנית

עקב הביקוש ההולך וגובר לצורת  חוויה כזו, נפתחים מידי יום חניוני קרוואנים המציעים לנופשים חיבור קבוע לחשמל ומים ושלל אטרקציות. למטיילים המנוסים שבינינו ניתן גם להגיע לחניונים לא מוסדרים. נמאס לכם אחרי יומיים, רתמו את הקרוון לרכב וסעו לאתר אחר ולאטרקציה נוספת. כך למעשה אתם יכולים לנסוע לאורכה ולרוחבה של הארץ.

טיול קרוואנים בארץ היא חוויה בפני עצמה, אתם יכולים להתחיל את מסלול הטיול מרמת הגולן ולמצוא את עצמכם , לאחר מספר ימים במכתש רמון, תוך כדי עצירות רבות ככל שתרצו בערים שונות, מסלולי הליכה ונקודות תצפית שלא תגיעו אליהם כנראה במסגרות טיולים  אחרים.

קרוואן בחוף גבעת אולגה
טיול קרוואנים בארץ- לינת שטח חוף גבעת אולגה

ארץ ישראל משופעת באתרי תיירות ונופש, ובפינות חמד "בתוליות" שעם קרוואן מאובזר כראוי, הגישה אליהם והביקור בהם נעשים פשוטים מאוד.

טיול קרוואנים בארץ מאפשר לכם לנסוע מסלול ארוך ולעבור בדרך באתרים ונופים משתנים בין הצפון לדרום.עצם זה שארצנו צרה וארוכה, שלל החוויות שתחוו במספר ימים מצומצם יהיה רב.

ההתעוררות בכל בוקר עם זריחת שמש שונה מאתמול וההתכנסות  בכל לילה מול שקיעה שונה, עושים את החוויה עם הקרוואן למיוחדת במינה.

התעייפתם באמצע הנסיעה, אין בעיה, מחנים את הקרוואן בצד הכביש  מבלי להפריע לתנועה והולכים לישון שנ"צ. מתעוררים, שותים את המשקה האהוב עליכם וממשיכים. אתם קובעים את הקצב!

היתרונות בטיול קרוואנים בארץ

מדוע כדאי לשכור קרוואנים מחברת

"נוף ילדות"

 

השכרת קרוואן בארץ - נוף ילדות

ייעוץ חינם ותכנון מסלול הטיול שלכם

תוכלו להיעזר בנו ולהתייעץ איתנו בבחירת חניונים מוסדרים באזורים המתאימים לכם כמו כן נצייד אתכם ברשימה מפורטת בהתאם לאופי הטיול שתבחרו,ובכל הנוגע לחופשתכם

גרירת הקרוואן לכל אתר שתרצו

במידה ואין ביכולתכם או ברצונכם לגרור הקרוואן ומעוניינים לנפוש במקום אחד, אנו מפעילים שירות גרירת הקרוואן לכל מקום שתחפצו

הקרוונים שלנו מאובזרים נקיים מאוד וכוללים:

  • חדר הורים

  • סלון – פינת ישיבה

  • מטבח כולל מקרר, מקרוגל, קומקום חשמלי, כיור, כיריים על גז

  • מקומות אחסון רבים

  • חדר ילדים

  • מקלחת ושירותים

  • מזגן וטלוויזיה עם ממיר עידן פלוס

למפרט מלא של הקרוואנים שלנו קראו כאן

אז אל תתמהמהו – המרחק שלכם לחופשה המושלמת בטבע נמצא כאן.

התקשרו עכשיו 05-22851185

או הזינו את פרטיכם בדף הקשר,לחצו על הכפתור בהמשך, ונחזור אליכם עם הצעה לחופשה מושלמת.

 

    ניתן להשיג אותנו גם דרך עמוד הפייסבוק שלנו